Sjunga och ramsa

Tyvärr blir det fortsätt uppdatering från sjukstugan. Linus har över 39 i temp idag och vad Alice har vet jag inte än, hon sover fortfarande. Morgondagens planer på tjejfest ser just nu avlägsna ut. Mattias jobbar natt och barnvakt var beställd, men små sjuklingar har det bäst hemma. Så vi får väl se.

Trots feber ville Alice både sjunga och ramsa igår. Hon gör gärna saker framför kameran nu, så vet hon ju att hon kan få titta på det sen :) Bjuder på ett par av klippen:



Imse vimse :)



Ramsan är Alice favoritramsa "Gubben Gran"


Gubben Gran
gick till stan
Köpte snus
för en lus
Kokte soppa
på en loppa
det var gubbens bästa soppa


Kommentarer
Så här sa: Marie

Hon ser inte kry ut! Men vad go hon är o vad hon kan! Hoppas det löser sig till det bästa imorgon! ALla krya på er kramar från mig!

2010-03-12 @ 21:15:41
Så här sa: miian

JEEEEEEEESUS!!!!!!!!!!!!

jag dör,såååååsööööt!!!!!!

Så duktig hon är!!!!!

Sötaste Alice!!!!!

2010-03-14 @ 00:03:33
URL: http://miian.blogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0