Smått och gott från dagen

Älskling jobbar inatt och eftersom jag inte kan sova passade jag på att måla om bloggen lite. Skulle gjort det redan från början, men fick inte rätt på det då. Mitt PS i den bärbara har lagt av :/ Nåja jag fick stå ut en stund vid den stationära ikväll, det ska vara blåa Converse i år ju :)

Idag har vi beställt väggmattan till badrummet. Fick ett ruskigt bra pris på den dessutom eftersom vi beställde den av en kompis till M. Det gillar vi :) Killen som ska sätta mattan till oss var här igår och kikade. Kommer bli hur bra som helst tror jag.

Blev en runda i skogen/vid sjön idag också. Är så nöjd med att jag kommit igång med springandet. Friskis i all ära (bästa träningen jag vet) men jympan behöver kompleteras med lite löpning för flåsets skull. Idag kändes det dessutom betydligt bättre i vaden *peppar peppar*.  Får se om det blir en runda imorgon också :) I eftermiddag tog jag, Linus och Alicen en tur till Broby och besökte Carro, Linus och Leon ♥ Där åt vi thai/kinamat och så kollade vi på hockey. Tror det är enda matchen jag sett med FBK den här säsongen. Vet inte varför, har bara inte känts kul med hockey i år. Tyvärr var det en måstematch och Karlstadvärgarna föll. Skittråkigt, men samtidigt är det ju så i idrottens värld. Dessutom var det väl ganska väntat med tanke på att Färjestad faktiskt förväntas ha ett par mellanår här nu då truppen föryngrats och de gamla veteranerna lämnat plats åt nya förmågor. Tung förlust men aja vi kommer igen nästa säsong :) (Om de bara kunnat byta ut apan som står i båset) :S Kul var det iallafall att slötitta på hockeyn och njuta av underbara sällskapet. TACK fina NI ♥ Haha när vi kom hem ikväll blev Alice jättearg. Hon skulle INTE hem, hon skulle till Spanien :) Knasiga Toss!

Imorgon väntar frulle hos storasis. Får se om det blir med eller utan Alice. Hon har dagistid, men idag hoppade vi det för hon var helt slut. Oro på nätterna gör sitt och det där j-vla vridandet på klockan har inte gått obemärkt förbi. Alice klocka har vi inte ändrat på iallafall, hon somnar inte om kvällarna!

Nä nu ska jag krypa ner. Har ett halvt nummer kvar att bläddra igenom i senaste Mama. Konstigt, när älskling är hemma orkar jag aldrig läsa. Då kryper jag ner hos honom och somnar tvärt, men inatt ska jag nog kunna plöja igenom tidningen.






I medgång och i motvind
FÖRALLTID Färjestad ♥


Kommentarer
Så här sa: Carro

Bloggen blev jättefin. Vill oxå ha blåa converse! Tack för ikväll fina ni, supermys att ni kom. Tråk att värgarna loosade, men det måste dom ju oxå få göra ibland även om alla inte verkar tycka det. ILY

2010-03-31 @ 11:25:21
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0