Lööördag!

Lördag. Solen skiner, vi tog en härlig sovmorgon och sommarens semester är bokad! Idag kan man ju inte annat än må bra :)

Nu ska vi äta en härlig frulle med både smoothie, ägg och goda fralls. Efter det ska jag, Linus och Alice ta en promenad till stan och handla paket för Linus ska på kalas hos sin bästa kompis i eftermiddag. För mig och Alicen kanske det blir en tur till badhuset då. Ikväll när älskling kommer från jobbet är det hemmamys som gäller. Mina grabbs ska till sin pappa och ha kalas för Linus så vi blir en liten skara som hemmamyser. Kanske får bli lite thai eller annat gott ikväll :)



Lääängta :)


Kommentarer
Så här sa: Carro

Vart bär det hän nu då? Hoppas ni får en mysig dag och kväll. PåK

2010-03-06 @ 11:03:20
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: miian

ohhh vad härligt!

Var ska ni?

Blev det du Alicen och mannen som åker eller hur löste ni det?

Kram och trevlig fortsättning på helgen!

2010-03-06 @ 21:58:55
URL: http://miian.blogg.se/
Så här sa: Marie

Kul när man har bokat sin semester o ha det o se framemot! Gött o komma iväg! Kram =)

2010-03-07 @ 09:56:15

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0