Alarm off

Idag har det varit en seg dag. Visserligen räknas min iPhone just nu till en av mina bästa vänner ;) fast annat var det imorse. Har laddat ner en app med alarmfunktion till den och den har funkat kanon. Tills imorse då jag kunde konstatera att den inte ringer om man har telefonen på ljudlös! Jisses vilket mög. Det blir till att använda den vanliga alarmfunktionen kommande dagar. Imorse kom vi nämligen inte upp förrän halv åtta, när jag vaknade utan alarm. Inte bra, tre barn som skulle på olika håll och så jag med... Sena var vi när vi satte oss i bilen. Lucas kom försent till skolan... och jag och Linus kom inte dit alls. På väg till Fjälkinge får han nämligen allergianfall-allan så det var bara att köra hem och ge medicin. Sen stannade vi hemma. Linus blir sjukt trött av sin allergi.

Jag passade på att städa här hemma i förmiddags, skulle gjort det till helgen men hade varken ork eller lust. Nu r det gjort iaf! Resten av dagen har vi varit väldigt seeega. Alice har sovit som en kratta inatt och ja hennes föräldrar också :/ Nu väntar duschen, löprundan avklarad och nästa gång jag ger mig ut är det dax att klättra på stegen i Mamas joggingskola :) (som numera blivit min bibel) :P Skönt är det när man känner att man orkar iaf!

Natti


Kommentarer
Så här sa: Marie

Jobbigt o vakna så! Hela dagen blir tråk! Hoppas Linus mår bättre allergi är inget kul alls! Kram Sis

2010-05-18 @ 08:00:58
Så här sa: Carro

Inte kul att vakna på det sättet! Hoppas det är bättre med Linus nu. Inte kul med allergi.



Joggingskolan verkar toppen, jag började på den igår :) ILY!

2010-05-18 @ 14:47:13
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0