Converse?

Varvar ner med en ljuvlig smoothie efter kvällens joggingtur. F-N vad gött det är att springa! Känns riktigt bra och idag klättrade jag upp en nivå på joggingskole-stegen. Tycker jag är duktig tusan! Idag har jag, Mattias och Alice haft lite ledigt tillsammans. Meningen var att vi skulle fått altanen röjd, men jag vet inte vad som hände, plötsligt var klockan hur mycket som helst och vi hade myst bort nästan hela dagen. Längesedan vi hade ledig tid ensamma ihop så jag antar att det var välbehövligt. Skitsamma, altanen är kvar och möget också och det kommer ju faktiskt fler dagar.

Idag fick vi iallafall fixat M´s kläder till på lördag. Vi ska ju på jippobröllop. 50-tals kläder/Rockabilly är det som gäller. Min klänning (och skinnjacka) är klart sedan ett tag och idag köpte M byxor, skjorta och hängslor! Jag hade tänkt mer rockabillystil, men nu blev M så mycket mer 50-tal i sina kläder och jag vill ju gärna matcha med honom. Så nu gäller det att tänka om vad gäller frisyr och skor. Converse står överst på önskelistan och det funkar ju :) Frågan är bara vilka? Först hade jag absolut tänkt vanliga vita. Sen snöade jag in på att det skulle vara kul att bryta av det helt med ett par röda. Och nu funderar jag på den vita slimmade varianten... eller blå låga...  Eller.... ska jag välja helt andra skor???

Help please!




  


Kommentarer
Så här sa: Carro

Jag avslutade oxå min dag med jogging och sen en smoothie ;)



*Jag tycker röda höga converse :)*

2010-05-19 @ 23:39:33
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Marie

Vilken fin klänning! =) Ja jag hade nog tagit vita skor till! Du kommer att bli jätte fin! Kram Sis

2010-05-20 @ 07:41:42
Så här sa: Sandra

RÖDA!! Helt klart! Kommer bli jättefint!

Vad duktig du är med löpningen. Jag var också ute igår. Får lätt problem med benhinnorna så det är lugnt tempo som gäller, varvat med gång i rask takt. Men jag håller med dig om att det är helt underbart.

Ha en fin dag!

Kram

2010-05-20 @ 08:39:18
URL: http://loppanbus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0