Effektiva

Var det segt igår så har det vara raka motsatsen idag. Effektivt tusan. Altanen är rensad och städad från all skit. Älskling har oljat in det mesta av golvet där, dynorna är framme och nu kan vi äntligen använda den på riktigt. Årets tomater är planterade, likaså lite blommor. Rabatterna med jordgubbar och smultron är rensade... och ja en himla massa annat har vi hunnit med. Alice älskar att vara ute i trädgården och bara vara, hon har verkligen njutit varje minut. Najs dag! Nu väntar soffan och lite mys med min älskling. Hans kärlek som gör mig till den lyckligaste i världen ♥



Kommentarer
Så här sa: Carro

Skönt att få lite ordning på altanen, hoppas nu att ni kan använda den snart... ser inte lovande ut tyvärr :( Ses snart ILY!

2010-05-25 @ 10:36:57
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Sandra

Jag har också dagar då jag inte får ett skit gjort och dagar då man lyckas hinna med hur mycket som helst. Tur att det jämnar ut sig i längden :)

Fina ni var på bröllopet förresten. Jag ska på bröllop nästa helg och har inte den blekaste aning om vad jag ska ha på mig. Börjar få lite panik.



Hoppas ni får en skön vecka!

Kram

2010-05-25 @ 20:54:01
URL: http://loppanbus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0