Flyga

Jaha... köra bil var det ja. Till Spanien. så ändrade vi plötsligt vår plan och det får därför bli just det. Ett plan alltså. Jag har gruvat mig lite för bilresan, inte resan dit - den har jag vetat att vi klarar, även om det skulle bli sjukt jobbigt så hade vi kommit fram. MEN om det skulle bli just sjukt jobbigt så vet jag att jag hade funderat på hemresan under hela semestern. Och det hade ju inte varit så trevligt. Så idag bokade vi flygbiljetter. Jag avskyr att flyga. Jag hittar ingen som helst tjusning med det utan föredrar absolut bilsemester. Ändå blir det nog ändå bättre såhär denna gången. Vi flyger från Köpenhamn kl 07.00 den 12/6, shit det är väldigt snart. Ska bli så härligt att komma iväg.

ÄLSKAR semester


Det mesta av dagen har gått åt till att just ändra semesterplanerna. Kolla med mina föräldrar, boka en bra flight, kolla hyrbil osv. Ikväll kommer mammi å pappi hit för att tjata lite. Som sagt ändrade planer ju. Nu ska jag bara bearbeta mig själv. Jag kan flyga, jag är inte rädd...

En liiiten runda in på Polarn har jag faktiskt hunnit med idag också. Blev en ny klänning till Tossen. Kikade på den igår och för att kunna fundera lite så hängde jag undan den. Idag var jag där inne för att hämta den och valde den faktiskt då i en annan modell som är mer Alice. Hon är så fin i lite smalare flick-flickiga klänningar :) Valde jag rätt?! (Har faktiskt möjlighet att ändra mig till imorgon) :)



Valde denna :)

Hade hängt undan denna först


Kommentarer
Så här sa: Carro

Jag tycker du valde rätt. det kan vara rätt varmt i Spanien och då är det nog skönt för Alicen att ha en ärmlös klänning. Den kan hon ju alltid ha en kofta över här hemma :)



Det kommer gå bra att flyga, det vet jag. Transavia är bra, vi flög med dom i fjol. ILY!!!

2010-05-26 @ 20:12:24
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Marie

Håller med Carro om klänningen! Ja det blir ju kul o ut o flyga! Jag gillar inte heller att flyga men det är ett bra färdmedel man kommer snabbt på plats! Kram Sis!

2010-05-27 @ 08:00:25

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0