Fredagsmys

Har haft världens lugnaste dag idag. Älskling är så ofattbart snäll och idag var det min andra sovmorgon i rad. Halv elva vaknade jag till dukat frukostbord! Galet, men jag har varit väldigt trött senaste tiden så det var nog välbehövligt. Sprungit en runda på 4 km är nog det mest effektiva jag fått gjort idag. Skönt som tusan var det, men jag tog det väldigt lugnt med tanke på hur min rygg mått senaste tiden.

Ikväll jobbar M. Jag och Alice har precis börjat fredagsmyset med ett bad och nu pusslar hon (såklart). Om en liten stund ska vi hämte Lucas i Fjälkinge. han har varit i Ullared(!) med fritidsgården och ikväll ville han komma hem och fredagsmysa. Egentligen är det ju hans pappas helg, men jag vill såklart jättegärna att han kommer hem. Visserligen tycker jag inte altid som mitt ex, men det är förbaskat skönt att vi faktiskt kan prata och fullständigt strunta i vems helg, dag eller vecka det är utan istället lyssna på barnen. 

Så ikväll blir det fredagsmys för mig, Alice och Lucas. Ska fixa lite gott att äta och sen blir det ostbollar och choklad. Mumsa!


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0