Härliga fredag!

Oj var visst väldans arg i mitt förra inlägg. Ja jag blev grymt irriterad igår. Klart att man ska gratta och fira men jag förstår faktiskt inte folk som tycker att vi ska lägga mer till omgivningen än vi gör till våra egna barn. Galet tycker jag iaf. Nu vet jag att jag inte var ensam om att reagera och säga ifrån. Skönt det, då känner man sig genast mer normal igen :)

Idag har det varit en bra dag med massa älskling-mys! Toppen, det behövde jag! Idag har jag också fixat de där Conversen till bröllopet. Velade länge ska ni veta. Mellan de vita light-varianten och de vanliga röda. Till slut blev det de röda. När jag var inne på Scorett så kom nämligen en tjej in med exakt samma skor som jag höll i (de vita) och jag insåg då att de  inte var särskilt snygga när de använts några gånger. Så nu blir det rött till den blå klänningen. Köpte ett rött band att ha i håret också. Tror det blir najs!

NU ska jag ge mig ut i löpspåret! Regnet öser ner, men ingenting ska stoppa mig från min runda :)

TREVLIG HELG!


Vill ha alla! Finns liksom inga Converse i fel färg :)


Kommentarer
Så här sa: Sandra

Jag förstår din irritation. Ibland undrar man om vissa tänker över huvud taget. Inte längre än sin egen näsa ibland...

Kommer att bli skitsnyggt med röda till. Du kanske bjuder på en outfit-bild imorgon... :)

Jag har köpt en ny berlock till mitt armband idag som ser ut som en Converse-sko. Jag skulle vilja ha ett par Cons i varje färg. Såg ett par rosa häromdagen. Vill ha!!



Trevlig helg och ha så kul på bröllopet. KramKram

2010-05-21 @ 22:01:19
URL: http://loppanbus.webblogg.se/
Så här sa: Carro

ÄLSKA CONVERSE!! Hihi :) ILY!!!!

2010-05-22 @ 13:47:22
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0