Ilsk

Solen skiner och jag borde vara på strålande humör. MEN jag är sjukt irriterad. Dels för att jag är hungrig (=monster-Amanda) och dels för att folk bara kräver en j-vla massa utan att tänka. Vi har valt att jag ska vara hemma med barnen så mycket jag bara kan. Naturligtvis styr ekonomin det och vi har verkligen inga jättemarginaler att spela med. Kan inte folk FATTA det? Vi har utöver oss själva dessutom fem barn som ska ha sitt. Det kostar att ha ett barn. Det kostar så in i helvete att ha fem barn. Nej jag gnälller inte, vi har själva valt den här situationen och vi har anpassat oss efter den. Det kanske vår omgivning också borde göra?!! 

Hade jag jobbat heltid hade vi kunnat ha det riktigt bra ställt. Hade jag jobbat heltid hade vårt hem raserat och våra barn varit olyckliga. FATTA!!!!


Kommentarer
Så här sa: Marie

Jätte ilsk förstår jag! Klart det kostar o ha barn det vet väl alla som har! Hoppas din ilska lägger sig! Kram Sis!

2010-05-20 @ 21:50:46

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0