När två blir ett

Jaaaa självklart var det på Rhodos jag i tanken tillbringade min dag igår. Då min finaste vän C fick sin J (M´s bror, min svåger) och tillsammans blev familjen Persson. Att just de gifter sig med varandra gör mig alldeles varm och glad i hjärtat. De, om några vet att kärlek kan övervinna allt. Är så himla lycklig för deras skull. Och är så himla glad för att just jag har en vän som C. Har njutit varje minut som jag fått ta del av det här bröllopet. Jo jag har vetat... såklart :) Fick ju t.o.m äran att följa med till Lund och välja klänning åt den blivande bruden. Nu längtar jag tills de kommer hem och vi får gratulera dem på riktigt.

Jag är övertygad om att de fick sitt bröllop precis så som de ville ha det. Utan en massa ståhej, utan en massa  måsten och jippo. De valde sitt sätt. Bara de två, barnen och kärleken. Tillsammans i Grekland.



Kommentarer
Så här sa: Carro

Ja det var verkligen jätteroligt för dom :) Vilken tur att man kan välja hur man vill ha just sitt bröllop. ILY!

2010-05-11 @ 11:35:07
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0