Segt

Segaste lördagen ever! F-n vad drygt det varit. Inte för att M jobbar, men det hade varit toppen att ha tillgång till bilen idag. Dessutom hade jag glömt min plånbok i bilen så det blev inte tal om att ta bussen för att hitta på något heller. Som tur var hade jag lite pengar hemma så vi kunde iallafall promenixa till Hammar för att inhandla dagens middag. Härligt var att grabbsen kom hem idag, deras pappa skulle iväg ikväll så jag fick låna hem dem på hans lördag :) Lucas vädjade direkt om tacos (som vanligt) och chokladpudding. Inte mig emot, ikväll ska det lördagsmysas :)



Lucas ville ha bild på våra skor när vi gick till affären :)
Familjen Converse?!

 


Kommentarer
Så här sa: Carro

Fina converse-familjen :) Mys att du fick ha pojkarna hemma lite. ILY!

2010-05-30 @ 22:38:27
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0