Småbarn

Underbara solen! Äntligen :) Efter skolan imorse körde jag ut till jobbet och hälsade på. Kändes bra. Ska bara klargöra att jag fått jobb på småbarnsavdelning, en nyöppnad avdelning som jag alltså får vara med att starta upp. Dock i de gamla lokalerna då dessa lämpade sig bäst till småbarn. Spelar ingen som helst roll i vilka lokaler vi ska vara, önskan var ju att få jobba med de yngsta.  Jihoooo :) (Var faktiskt min chef och inte jag som strulade till det när jag trodde att jag skulle vara på en syskonavdelning i de nya lokalerna.) Jag är nöjd tusan iaf!

I eftermiddag har vi varit ute, ute, ute! Underbart. Äntligen kunde vi fika, leka och mysa utomhus! Som jag längtat! Nu ska vi bara ta tag i röjnngen ute på altanen också så man verkligen vill vara där. Hoppas solen stannar ett tag :)



**Mellis smakar alltid godast utomhus***


Kommentarer
Så här sa: Marie

gött när solen tittar fram! Hoppas det vara tills oktober nu! Kram

2010-05-18 @ 20:32:46
Så här sa: Carro

Härligt att man äntligen kan vara ute utan att dö av äckelkyla =P



Skönt att det löst sig med jobbet så att du får vara där du vill :) Kraaaaaaaaaaam ILY!

2010-05-19 @ 21:10:50
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0