Sovmorgon!

Ensamlördag är ofta tråklördag :/ Älskling jobbar as always och det är inte riktigt kul med helg då, särskilt inte eftersom vi inte har någon bil och liksom kan komma någonstans. Nåja, en lördag kvar (med jobb för M natutligtvis) och sen åker vi. Lovely. Jag ser verkligen fram emot semestern nu. Hoppas naturligtvis på att få lite sol när vi är iväg, men skulle det vara skräpväder kan jag ta det också, det är nog mest miljöombytet som lockar nu faktiskt. Två veckor kvar... counting down.

Alice vaknade tidigt idag. Halv sju ÄR tidigt. Efter kissa och lite välling ville hon vila vidare och ja jag var inte sen att hänga på. Tio i ELVA vaknade jag. Då sov Toss fortfarande. Visserligen blev det lite senare igår, hon somnade hos mig i soffan vid nio tiden, men ändå. Antar att den friska sjöluften tog slut på henne igårkväll :) Var så himla fint väder och varken jag eller M ville gå in när vi kom hem efter att vi handlat, så vi körde till Ivö. Att åka färjan var en höjdare. SPÄÄÄÄNNANDE åka BÅÅÅTEN konstaterade Toss. Väl i land gick vi bort till badplatsen. Helt ljuvlligt väder. Hade vi vetat det så hade kvällsmaten fått följa med dit, men att det var så skönt som det var hade vi aldrig trott. Massa plaska och leka blev det för en överlycklig Toss. Tänk vad lite kan göra mycket.


Älskade Stjärnan min








Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0