Torsdagstrött

Sitter framför skärmen med mitt kaffe. Bredvid mig sitter världens finaste Alice ooch pusslar för fullt. Som vanligt. Det är favoritsysslan numera ju. Känner mig lite trött idag och det kan nog bero på en väldigt trevlig kväll hos mellansis igår :) Det är så himla roligt att träffas. God mat, gott att dricka, kortspel och massa skratt bjöd kvällen på. Lovely! Tusen tack ♥ Inte ensam om att vara trött, Alice gnäller konstant idag. Suck, men det blev sent för henne igår också ju. Idag står babysim på schemat trots att det är röd dag. Sen hoppas jag att på hinna få träffa min nygifta vän. Får se hur det blir med det, de har lite att stå i idag om man säger så.

Sjukt. Kan bara inte förstå hur två människors kärlek och glädje kan bli till andras olycka.

Men jag är så glad för deras skull och för deras bröllop. Fantastiskt att två så fina människor får varandra.

Ikväll ska vi planera vår Spanienresa med mammi och pappi. Underbart att längta, planera och se framåt! Och underbart att få åka på semester med världens finaste föräldrar igen. Det var längesedan sist.


Önskar er en fin dag


Tänkvärt: Bästa sättet att reta en ovän är att vara lycklig.





Kommentarer
Så här sa: Marie

Tack själva, hur kul som helst! Ja man har varit lite trött idag så jag ska knoppa in tidigt ikväll! Kram sis

2010-05-13 @ 20:23:54

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0