Femal Balans

Har tänkt ett tag att jag ska bidra med ett litet tips här på la blogga. Jag har, som så många andra, problem med hormoner och allt annat som hör till vid en viss period i månaden. Eftersom jag läser en del av era bloggar så vet jag att jag delar det problemet ned minst tre av er som läser här ;) För ett tag sedan köpte jag hem Femal Balans, som sägs ska ha väldigt bra effekt på bl.a PMS-besvär och lindra dem med upp till hela 80%. Jag har ätit dem i snart en månad nu. För några dagar sedan var det återigen dax för PMS-of-hell att anlända meeen det uteblev faktiskt helt. Eftersom jag  inte visste ifall tabletterna skulle funka eller ej (lätt att få placeboeffekt av förväntningarna) så käkade jag dem utan att upplysa älskade maken. Smart va?! HAN om någon märker nämligen av min PMS, jag lovar ;) Idag frågade jag honom och hans reaktion var minst sagt förvånad när han konstaterade att  ilska, vredesutbrott och tårar uteblivit totalt! Då visade jag honom miraklet och jag lovade att fortsätta äta dem alltid... Så nu vet jag att vi garanterat kommer leva lyckliga i alla våra dagar :)

219 spänn på apoteket för 120 tabletter och man ska äta några stycken om dagen i början. Visst de kostar litegrann, men priset för rejäl PMS kan ju bli betydligt högre och mer smärtsamt.



Kommentarer
Så här sa: Carro

Tack för supertips! Känns värt att testa. Men finns det några biverkningar? ILY!

2010-05-12 @ 09:59:51
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Sandra

TACK!!! Precis vad jag behöver. Det är så otroligt skönt att läsa att det inte bara är jag som blir som en argbigga en gång i månaden. Enormt frustrerande och samtidigt väldigt synd om alla i min närhet, särskilt min stackars man. Som även gett den värsta PMS-dagen namnet "Weepy wednesday" eftersom jag blir arg och lipig och allmänt jobbig. Och ofta på just en onsdag. Han tackar också för tipset.

Det blir ett besök till Apoteket på lunchen :)

Och även skoshopping. Jag har också blivit löparbiten!! Tack för tipset i Mama!



Kramar

2010-05-12 @ 10:37:32
URL: http://loppanbus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0