100525

Började morgonen med min löprunda. Segt som tusan kändes det idag, men skam den som ger sig. Jag vägrar att göra det. Fast det var verkligen kräkjobbigt den andra och tredje löpningen. Antar att motvinden gjorde en hel del och att jag egentligen var för trött för att springa. Tänker dock fortsätta hålla mig till målsättningen som är minst tre gånger i veckan. Nästa runda är det egentligen dax att öka på med fler minuters löpning, men jag avvaktar med det. Vill inte få tillbaks känslan av att jogga mest är pest och pina utan vill att det ska kännas som det gjort hittills. Härligt, skönt och uppiggande. Så istället för att tappa motivationen helt så fortsätter jag som jag gjort ett tag till och ökar på när jag känner mig redo för det.

Lite senare fick vi besök av mina föräldrar och sen kom även Carro och Leon. Lääängesen vi träffade dem, men idag så :) Efter fika och tjata tog Carro och jag en tur till stan. Jag handlade lite kläder till Linus, som behövde lite nytt i sommargarderoben. Tycker det är ganska knivigt att handla just till honom sedan J-store lades ner. Idag blev det iallafall en massa HM-fynd! Han behövde verkligen shorts, linnen och t-shirts till vår kommande Spanienresa. Ja för här hemma funkar det ju alldeles utmärkt med jeans och långärmat :S

Nu ska jag och min Marabou polka mysa tillsammans med maken i soffan:) Han har jobbat extra idag och det kräver ju lite extra mys ikväll :)



Kommentarer
Så här sa: Carro

Tack för idag :) Njut av ditt marabou, jag åt nyss en Nogger =P Det var så nära choklad jag kunde komma! ILY!

2010-05-25 @ 22:54:07
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0