Bovves födelsedag! HURRA!

Underbara fredag. När pojkarna kommit iväg till skolan tog jag tag i veckans städning. Körde på som tusan och var klar innan klockan tio, då vi skulle vara på Vintergatan för utvecklingssamtal med Alice. Ännu ett samtal som gjorde mig glad. Allt fungerar kanon för Liten och att hon är väldigt duktig, kunnig och envis det visste vi ju redan ;) Hon trivs jättebra på sitt dagis och med alla kompisarna på avdelningen. Självklart har hon vissa favoriter som leker lite mer tillsammans med.

I bilen på väg hem från dagis började Alice sjunga "ja må hon leva" och jag frågade såklart om det var någon som fyller år. BOVVE svarade Alice glatt. Tänk att Bovve hade födelsedag just idag! En väldigt passande dag för Bovve att fylla år på eftersom vi hade all tid i världen att fira honom när vi kom hem. Så självklart fixade vi kalas för världens bästa Bovve! Alice bestämde att Bovve ville ha pannkakor på sitt kalas och så fick det bli. Vi dukade, blåste ballonger, plockade blommor, slog in paket, sjöng, hurrade och kalasade tusan tillsammans med Bovve och Alice andra favoritdjur :) Älskade Tossen min. Jag älskar att vara tillsammans med dig. Jag älskar att hitta på tokigheter med dig. Jag älskar att se glädjen i dina ögon och jag älskar att vara din mamma. ÄLSKADE ALICE ♥



 
Göra pannkakor och fixa paket


Duka till kalas och bjuda fler :)

 
Sjunga, ge paket och hjälpa till att öppna. En Alfonsbok!

 

Servera gäster och äta själv!


Grattis Bovve hoppas du hade ett fint kalas :)


 


Kommentarer
Så här sa: Carro

Hahahaaaa, jag dör av skratt! Ni är fan det tokigaste som finns :-D Hälsa Bovve grattis på födelsedagen ;) ILY!!!

2010-05-07 @ 18:07:22
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0