Lugnt

AJ, ryggen värker rejält idag. Skittråkigt är det, men vad tusan - det kunde ju alltid varit värre. Idag har vi en riktig söndag. Jag grejar med lite tvätt, Alice går fortfarande i pyjamas, grabbarna roar sig stillsamt och det händer inte särskilt mycket här. Sådana dagar behövs också. Ibland. I vanliga fall brukar jag bli rastlös av att ha det såhär, men idag passar det mig perfekt. Hade först en tanke på att åka till badhuset idag, men Alice är lite varm och verkar inte vara helt i form så vi avstår det och fortsätter vårt söndagschill.

Förövrigt så saknar jag min älskling idag. Vi har inte setts ett dugg den här helgen och så blir det ju ibland, men det är inget vi trivs med.

En annan sak som också står på min saknar-lista är solen. Ja jag vet det hjälper föga att gnälla på vädret, men det här är fan inte roligt längre.

Nä nu dax att ta tag i lite mer tvätt och sen får vi väl se till så Alice kommer ur den där pyjamasen :)

Ha en fin dag!



Kommentarer
Så här sa: Carro

Tråkigt med ryggen love, hoppas det snart blir bättre! Vädret är bara för tråkigt nuförtiden. Inget alls kul. Hoppas Alice (och du!) piggar på er så kanske vi kan ses i veckan. ILY!

2010-05-09 @ 19:37:45
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0