Valborg och 1 maj

Känns som värsta söndagen idag. Trist för det är ju lööördag, helledig sådan för min älskade make dessutom. Vi skulle hitta-på idag, men det är ju typ stängt överallt. Pratat om en massa saker man skulle kunna göra, men som faller på att det just är stängt. Skogen, havet och naturen lockar inte heller precis. Vädret är inte helt på vår sida. Men det är en fin dag iallafall. Vi är tillsammans. Får väl se vad som händer, än finns det lite planer :)

Igår var det valborg. En lugn och mysig sådan. Carro, Linus, Leon, Caroline, Ebba och Esther var här (inte Jon han är iväg på jobb) och som traditionen bjuder så blev det såklart grillat. Fast som vanligt valde vi att sitta inomhus och äta. Lax, korv och goda tillbehör :) Sen gick vi bort till valbrorgsfirandet här i vår lilla by :) Efterrätt åt vi när vi kom hem igen. Glass, ananas och homemade chokladkolasås. Lovely! Tackar Sandra igen för receptet! Och tack för igår fina NI som var här.

Förresten har jag fått igång iPhonen. Japp jag är såld.




Kommentarer
Så här sa: Carro

Tack, megatack för igår! Allt var toppen som vanligt :) ILY!

2010-05-01 @ 15:50:36
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Sandra

Varsågod :) Det är ju galet gott med hemgjord chokladsås. Blev jag sugen på nu...

Jag är så nyfiken på att höra vad du tycker om telefonen när du haft den nån vecka. Jag har bara hört positivt men känner att jag kanske lutar mer åt Ericssons variant med typ samma funktioner.

Så jag tar gärna del av både plus och minus.

Ha en härlig lördagkväll!

Kram

2010-05-01 @ 20:06:38
URL: http://loppanbus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0