Alice rum!

Alice rum är klart och nu är vi i mål med anledningen till all renovering. Stugan byggdes, pojkarna bytte rum och den egentliga orsaken till allt var ju att Alice skulle få ett rum. Två nätter har Toss sovit i sin säng nu. Hon har inte vaknat en enda gång nattetid vilket är ovanligt för Alicen. Jag håller tummarna! På morgonen ligger hon kvar och kallar snällt på maaamma, paaappa. Alice älskar sitt rum och visar stolt upp det för besökare :) Jag är också himla nöjd. Ingen prinsessvarning här inte, men ändå väldigt tjejigt och lekfullt.

Under inflyttningen i det nya rummet passade jag på att rensa ut massor. Tycker det är viktigt med gott om golvutrymme att leka på. Den rosa färgen på väggarna gör sig inte riktigt rättvis på bilderna, men rosa är den. Till Tossens förtjusning :) Det ljuvliga påslakansetet är förresten från Villervalla. Tycker det är så fint!






   


Kommentarer
Så här sa: mormor

SÅ JÄTTE FINT DET BLEV. KLART ATT TOSS VILL SOVA DÄR.<3<3.

2010-11-14 @ 19:09:25
Så här sa: mormor

SÅ JÄTTE FINT DET BLEV. KLART ATT TOSS VILL SOVA DÄR.KRAM

2010-11-14 @ 19:10:49
Så här sa: Marie

Jag förstår att hon visar upp det! Jätte fint blev det! Kram =)

2010-11-14 @ 20:46:03
Så här sa: Sandra

Superduper-jättefint!!! Tapeten är helt underbar. Lagom tjejigt tycker jag. Förstår att hon är nöjd och det kan inte vara svårt att sova gott i ett så fint rum.



Jag är sugen på att fixa i barnens lekrum. Det känns så halvdant just nu. En rensning på leksaker de vuxit ifrån är av behövet. Lär dessutom vara oundvikligt efter jul och födelsedag antar jag....



Jag är sugen på en ny tapet i vår hall också så lite fixar-planer finns det. Dock finns det även en massa annat som borde göras först.



Jag tycker ni har varit jätteduktiga som hunnit med allt detta på så kort tid.



Hejja dig!! Kramar

2010-11-14 @ 21:56:13
URL: http://loppanbus.webblogg.se/
Så här sa: Sis!

Wow vilket tjejrum. Måste få komma hem och kolla på allt fint ni gjort! Kram

2010-11-15 @ 11:13:16
Så här sa: Carro

Det blev jättefint! Förstår att Alice är glad för sitt nya rum, duktig är hon oxå som sover hela natten. ILY!

2010-11-15 @ 11:55:26
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0