Dagen

Äntligen fredag. Idag finns det inte en massa måsten, idag finns det bara en härlig, orörd dag tillsammans med mina barn. Jag behöver det, vi behöver det allihop. Tyvärr är maken på jobb hela dagen och har inte samma möjlighet som mig, men jag ska se till att njuta av den här dagen. Behöver verkligen fylla på mitt må-bra-konto och det gör man såklart bäst med sina små. Anette och Märta kommer på frulle om en stund. Lovely! I eftermiddag blir det bio och sen får vi se vad dagen har att erbjuda i övrigt.

Igår började M spackla i Alice blivande rum. Idag är dörren stängd, får se om vi öppnar den imorgon igen.


Det kommer bli en fin dag idag


Kommentarer
Så här sa: Marie

Ha en trevlig helg sis! :)

2010-11-05 @ 10:08:25

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0