Everything will be ok...

Tisdag, sena kvällen redan. Skulle egentligen bara kika inom och viska att jag mår så mycket bättre. Det kommer bli bra. Jag vet det. Med M vid min sida kan inget gå fel, det får bara inte det.

Och om ni inte visste det redan så har jag världens finaste föräldrar. Tack för all hjälp. Det här med renovering och byggande tog nog musten ur mig fullständigt. Men nu kan jag faktiskt se ljuset och skymta slutet på det här. Början på något nytt. Det kommer bli en fin adventstid. Det kommer bli en underbar jul.

Jag längtar.

Nu ska jag krypa ner i sängen med min älskling. Vi ska se en film tillsammans och vi får väl se om jag kan hålla mig vaken. Spelar ingen roll, att somna på M´s arm är det bästa som finns. Love it


Kommentarer
Så här sa: mormor

Önskar dig-er allt gott.Kram Mamma-Boris

2010-11-17 @ 13:00:43
Så här sa: Carro

Skönt att du mår bättre min fina! Ni har jobbat hårt, så nu kommer det bli en riktig njutar-jul. Härligt! ILY!

2010-11-17 @ 22:19:47
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0