Hänt sen sist

Bloggar inte flitigt just nu precis, men ska försöka uppdatera lite kort.
Torsdag: Slutade tidigt från jobb. Åkte med mina tre älsklingar till aq-va kul i Malmö. Tid tillsammans med mina tre är det bästa som finns och just nu behöver jag det ner än någonsin känns det som. Vi hade en supermysig em/kväll och jag var så himla glad över att Lucas ville följa med trots att det var pappas vecka och att han missade sin innebandy. Underbart att göra något tillsammans.

Fredag: Färdigställde Alice rum som nu var helt klart. Carro och Leon kom en stund, men här var verkligen kaos efter renoveringen så vi drog in till Barbacka och fikade där. Lite bus och lek hann vi också med. På kvällen var jag på jobbfest och det var riktigt trevligt. Kollegerna delades in i tre lag som i sin tur fixade förrätt, middag och efterrätt. Underbar mat, trevligt sällskap och massa skratt. En fin fredag. Alice sov gott i sitt nya rum när jag kom hem. Hon är överlycklig, men vänjer jag mig?

Lördag: Röjde i det blivande allrummet och Mattias började så smått riva tapeter därinne,. Jag och Alice stack till Anette och Märta för lite bus och lek. På kvällen var vi i Broby hos bästaste Carro, Linus och Leon. Thaimat, gott vin, underbart sällskap och Sälenplanerande gjorde definitivt min lördag!

Idag: Carro, Leon och Linus har varit på ett kort besök :) Mattias har spacklat i allrummet. Just nu är  han och Alice på Maxi och betar av inköpslistan så smått. Jag mår sådär.... och funderar just nu på hur jag ska spendera kvällen för att ta mig uppåt igen.

Bilder på Alice rum kommer iaf! Det är sååå fint!


Kommentarer
Så här sa: Carro

Tack för massor av tillsammanstid med er! Var välbehövligt och allt för längesen :( ILY ILY ILY

2010-11-15 @ 11:56:07
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0