Linus rum!

Jodå, vi jobbade på bra i lördags och hann måla Linus rum två gånger. Tyvärr räckte det inte alls utan det blev till att upp och börja måla igen igår. Hela söndagen gick sen åt till att fixa klart. Mina snälla föräldrar kom hit och när de ändå var på plats så hjälpte de till med att greja lite. Resultatet blev toppen tycker jag (och Linus är helnöjd med sitt nya rum!) Det känns sååå mycket Lilliz :) Lite småfix återstår som att få in kläderna i garderoben, hänga upp en tavla, få igång internet på datorn... En riktig stol att ha vid datorbordet ska också köpas, funderar på om det ska bli en julklapp. Bäddsetet är från Ullared och det var mitt absolut bästa fynd där, gissa om min älskling jublade när han fick se sin säng :)

Bilder:






Kommentarer
Så här sa: Marie

Det blev ju jätte fint! Ja bäddsetet är coolt förstår att han blev glad! Kram

2010-11-02 @ 08:38:15
Så här sa: Carro

Det blev jättefint! Det är verkligen så Linus :) Förstår att han är nöjd. ILY!

2010-11-02 @ 09:18:18
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: mormor

jätte fräckt,passar den coole killen.

2010-11-03 @ 08:23:36
Så här sa: Sandra

Superfint! Kan tänka mig att sonen är överlycklig!



Kram

2010-11-03 @ 09:04:04
URL: http://loppanbus.webblogg.se/
Så här sa: siden sis <3

Wow va snyggt! Förstår att han är en stolt och nöjd kille.

2010-11-05 @ 08:31:25

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0