Partajdax

Hej härliga lördag! Alice bjöd på sovmorgon imorse och livet känns underbart. Idag ska M fixa till den sista delen av väggen i allrummet, imorgon ska det målas. Snart klart med andra ord. Nu väntar en sen men god frulle och lite senare blir det en sväng till stan. Vi ska på 30-årsfest ikväll och det hade suttit fint med något snyggt att ha på sig. Fest utan barn vet jag inte när jag och M var på senast så jag ser fram emot kvällen. Innan galajet drar igång ska vi dessutom hinna med en cider eller två på stan med J och C. Finns alla förutsättningar för en toppendag med dandra ord :)

Trevlig lördag!


Kommentarer
Så här sa: Marie

O vad kul hoppas ni får en härlig kväll! Kram

2010-11-20 @ 16:06:02

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0