Stress, advent och snö

Stress, stress, stress - så har livet sett ut den senaste tiden. Jag mår inte bra av det och inte blir det bättre av att jag har svårt att varva ner, jag känner hela tiden att jag måste göra en massa. Har svårt att somna om kvällarna och sover dåligt om nätterna. Saken blir ju inte bättre av att Alice vrålar varannan timme. Alice ja - henne har jag spenderat alldels för lite tid med den senaste tiden. Igår fick jag ännu ett ryck. Jag städade och gjorde adventsfint i hela huset. Höll på till halv tolv inatt. Typiskt mig att inte kunna sluta och fortsätta en annan dag, vill jag något så ska det bli klart nu meddetsamma bums. Nu är det ju väldigt skönt att det är gjort iaf. Ledig i em och ledig imorgon. Ska spendera varenda timme med familjen. Det är verkligen dax att varva ner. I em är det bara Toss och jag, vi ska simma och efter det ska vi fixa till årets pepparkakshus. Älskar den här tiden på året och med all vacker snö som lyser upp just nu kan det ju inte bli bättre. Underbara adventstid ♥

Nu - hämta ALICEN ♥



Dålig bild, men såhär såg iaf det färdiga allrummet ut för någon dag sedan. (Numera är det adventsfint där) :) Vi är jättenöjda med detta "nya" utrymme. Ska bara hitta något fint att ha på väggarna också.


Kommentarer
Så här sa: Carro

Ser jättefint ut! Fint på väggarna?! Foton kanske?



Hoppas vi får lite tid att träffas nu när ni är klara. ILY!

2010-11-25 @ 11:59:42
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Marie

Oj vilken skillnad det blev från barnrum till allrum! Kanon fint ja där kan vi nog ha skoj! Advent är ljuvlig o det är härligt med snön för det lyser upp så fint! Ha en mysig helg kram kram Mellizz :)

2010-11-25 @ 15:55:50
Så här sa: Sandra

Superfint!

Ah, julpynta ja, jag önskar jag hade tid till det. Hoppas få lite julfint här i helgen. Har inte så mycket jobb denna helgen. Skönt!

Du får gärna tipsa lite om julpynt och annat och givetvis är jag nyfiken på ert pepparkakshus. Jag har lite tankar på ett jag också.



Kram

2010-11-25 @ 21:13:59
URL: http://loppanbus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0