Usch å blä

Bläääää idag mår jag riktigt kasst. Orkar liksom ingenting. Halsen värker och huvudet likaså. Hoppas att det här snart går över för jag vill ju jula och adventsmysa massa nu. Fick en lång sovmorgon av min fina make idag så jag borde ju vara rejält utvilad, jag somnade nämligen tiiidigt på soffan igår. Men att sova tycks inte hjälpa. Det blir garanterat inget jobb för mig imorgon heller, sen får jag se hur det är på torsdag. Något av det mest ansvarslösa jag vet är när föräldrar lämnar sjuka barn på förskolan och nästan ännu värre är när personal går dit sjuka. För det händer. Galet, galet.

Idag kom iaf ett uppiggande paket på posten. Gjorde ett superfynd på Tradera häromdagen och kanske kan jag visa resultatet av det här redan ikväll :)

Hoppas ni har en fin dag i vintervädret!


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0