Min lilla katt :)

Vilken dag. Jag har nog stressat på för mycket den senaste tiden, känns som om jag fick det bekräftat idag iaf. Imorse när jag kom till jobbet mötte jag nämligen en förälder vid grinden. Där är du ju, sa hon glatt, de saknar dig därinne! Galet, jag hade helt missat att jag börjar 7.30 på onsdagar. Det gör jag alltid, har gjort det vareviga onsdag hittills. Men idag fick jag tydligen fullständigt hjärnsläpp och kom lagom till frukost klockan åtta. Jaja dagen blev bra iaf och jag trivs fantastiskt på mitt jobb. Love it!

Ikväll har jag fixat Linus garderob, det återstod nämligen sedan rummet gjordes klart i helgen. En sopsäck kläder rensades ut och förhoppningsvis kan den komma någon annan till nytta. Efter garderobsfix blev det tid för lek med Alicen. Har nog glömt skriva det här men sedan i somras blir Alice en liten katt ibland. Hon älskar att leka katt. Äter från en skål på golvet, jamar, ska bli klappad och håller på :) Idag skadade den lilla katten sig i tassen och hon fick såklart komma till kattdoktorn. Just idag hade vi en perfekt "kattlåda" här hemma också (kartong som backarna till Linus garderob varit i) och den använde katten gärna :)



Lilla katten hos doktorn


Lilla katten ville aldrig sluta leka!


Lilla älskade Tossen :) Såhär ser det ut just nu i vårt tv-rum ♥


Kommentarer
Så här sa: Carro

Sluta stressa!!! Inte bra.



Sötaste katten jag sett faktiskt ;) ILY

2010-11-03 @ 22:29:49
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Sandra

Det var en ovanligt söt katt :)

Kul när de kommer på lekar sådär.



Kram

2010-11-04 @ 08:55:38
URL: http://loppanbus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0