Vad vill jag?

Blogglusten kom av sig, precis som lusten till det mesta. Just nu är jag inte på topp. Men någonstans känns det ändå lite bättre, vi har startar en process iaf och vart den leder får vi se. F´låt om jag är kryptisk men jag orkar inte och vill inte vråla ut i cybervärlden hur vi har det. Det enda jag vet och vill är att jag måste få lugn och ro. Min ork är slut, min energi borta. Frågan är var viljan finns. Jag vet inte.

Vad vill jag?

Alice är fortsatt sjuk. Idag har hon haft lite feber igen. Trots det ska vi åka in en runda till stan nu, att komma ut lite i vagnen är ju ingen fara och både hon och jag håller på att bli knäppa av att gå här inne.



Kommentarer
Så här sa: Marie

Det låter inte bra! :(

2010-11-10 @ 16:10:26
Så här sa: Carro

Hoppas allt blir bra love, det SKA bli bra. Krya på Alice <3 Hoppas turen till stan och lite friskluft gjorde er lite piggare. ILY!

2010-11-10 @ 16:49:05
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Sis

Massor av kramar till dig! Håller med C att allt ska bli bra. Skickar över krya på dig kattkramar till din "katt" ILY

2010-11-10 @ 18:55:51
Så här sa: Anonym

Massor av kramar till dig! Håller med C att allt ska bli bra. Skickar över krya på dig kattkramar till din "katt" ILY

2010-11-10 @ 18:56:25
Så här sa: Sandra

Styrkekramar. Hoppas allt blir bättre snart.



Så söta foton på din lilla katt :)

Krya på sig lilla katten.



Kramar

2010-11-10 @ 20:03:00
URL: http://loppanbus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0