En speciell dag ♥

Underbara fredag! Idag är det dock inte vilken fredag som helst. Det är min finaste bästaste Carros födelsedag ♥ Grattis finaste du! Carro är min systerdotter, men för mig är hon så mycket mer än så. Hon är min finaste vän, min stöttepelare, min rådgivare, min stjärna! Hon förstår, lyssnar, delar glädje och förgyller mitt liv. Hon är såklart också Alice gudmor och min brudtärna. Jag är så glad för alla minnen vi delar och för alla vi kommer skapa framöver. Med Carro blir det aldrig några konstiga krav på att man ska höra av sig si eller så ofta, att man ska vara på ett visst sätt eller att man ska anpassa sig en massa för att passa in. Jag vet att hon alltid finns där och med Carro är allt så kravlöst. Jag kan vara precis den jag är i alla situationer. 

Och jag älskar henne för det.

Av hela mitt hjärta.

Jag önskar dig en underbar födelsedag Finaste ♥



Underbara dig. Tacksam att du finns i mitt liv.
Tack för att du är just DU.


Kommentarer
Så här sa: Carro

Åh tack min underbara fina bästa moster-love! Längtar tills vi ses ikväll, att få starta helgen med er, skapa ännu ett minne tillsammans. Du är fantastisk Hjärtar dig!!

2010-10-15 @ 11:25:22
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Sandra

Vad fint skrivet :)

Underbart med vänner man känner så för. Det är värt så mycket!



Kram

2010-10-15 @ 19:42:40
URL: http://loppanbus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0