Hej helgen!

Åhhh det är helg igen :) Snacka om underbart, jag bara njuter av vetskapen om att vi nu är leeediga och har massa tillsammanstid framför oss. Härligt! Fast jag ska erkänna att på jobbet känns det ganska stressande att bara jobba halvtid. Jag hinner likosm inte färdigt. Idag stannade jag kvar nästan en timme för att färdigställa en del saker som behöver göras. I samma sekund som jag skulle skriva ut det jobb jag gjort på datorn så försvann strömmen. Snacka om irritation. Men jag orkade inte bli irriterad, får väl göra om en annan dag - för nu är leeedig! Mattias vilar nu efter nattensjobb sen har han frivecka. Gött! Målet är att stugan ska bli klar under den kommande veckan, jag håller tummarna. Sen ska det snart börjas här inne också. Linus rum står först på tur och där har vi lite problems. Lilliz har nästan inga möbler att flytta med in i nya rummet. En säng står överst på måste-ha-listan. Jag har fastnat för MALM på Ikea och först var jag helt inne på den svarta, men nu vet jag inte... Den vita är ju också himla fin, ja finare faktiskt, men är det tillräckligt grabbigt för min coola Lilliz? Linus vill helst ha träfärgat, men jag jobbar på att slippa det :)

Sitter just nu pch slösurfar lite medans min Toss vilar inför bad och pyttedans som ju är eftermiddagens aktiviteter. Hittade en fin hängare som jag skulle kunna tänka mig att ha i hennes rum. Vad tycks? Funderar på att klicka hem den, 79:- (jotex) är ju överkomligt :)

Ikväll ska jag minsann på bio tillsammans med mellansyster. Ser fram emot det, det ska bli toppenkul. Som sagt, man ska ta vara på livet ♥



Hmmm svart eller vit??


Kommentarer
Så här sa: Carro

SVART! För mkt vitt i vår hus nu för tiden. Tycker svart passar bäst till Lilliz :)



Superfin hängare till Alice! ILY!

2010-10-07 @ 15:15:11
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Marie

Jag håller nog med carro svart är fint men ett riktigt dammsammleri, o det är nackdelen! Ska bli kul o få lite egen tid ikväll ser oxå framemot det ses snart! kram =)

2010-10-07 @ 18:02:33
Så här sa: mormor

Svart självklart till LILLIS.

2010-10-07 @ 18:35:42
Så här sa: mormor

Svart självklart till LILLIS.

2010-10-07 @ 18:36:42
Så här sa: mormor

SVART SJÄLVKLART TILL lillis

2010-10-07 @ 18:38:17
Så här sa: mormor

SVART SJÄLVKLART TILL lillis

2010-10-07 @ 18:38:32
Så här sa: Sandra

Jag måste ju säga vit... Svart är snyggt men så opraktiskt på möbler och särskilt sängar som får så mycket damm på sig av sängkläderna.

Nej vita möbler gillar jag bäst :)



Kul med lite hemmafix. Jag har en del jag borde ta tag i men har inte riktigt tid. Högst upp på listan just nu är ett nytt täcke och bäddset till Vera. Hon har fortfarande sitt spjälsängstäcke och det är lite litet nu.



Ha en skön helg! Den verkar ha börjat toppen!



Kramar

2010-10-09 @ 10:29:59
URL: http://loppanbus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0