Hitta-På

En HEL natts sömn och nu är det fredag, fredag, freeeeedag :) Älskar! Mysig frukost med smoothie och annat gott, måste ju lyxa från början denna underbara dag. Nu håller jag på med tvätt och det vanliga röjet. Mattias har kört ut till mamma och Bojje. När jag fixat klart det mest nödvändiga här hemma ska vi in till stan en runda. Kanske blir lunch där :) I eftermiddag ska jag och Alicen köra till Osby tillsammans med finaste Carro och Leon. Ett besök på lekoseum blir det. Kanske blir det tid och väder för lite utelek också. Älskar att Hitta-På på fredagar. Är ju min och Alice lediga dag! Jag och Mattias har valt att jag skulle gå ner i tjänst för att ha tid med barnen. Inte för att städa, handla och göra massa hemgrejs. Då kunde jag lika gärna jobbat heltid och Alicen varit på dagis. Så fredagar är vigda åt oss och till att Hitta-På. Lovely! AHHH idag sprudlar jag av kärlek och glädje! Livet är underbart :)

Ikväll stannar vi i Broby en stund och fredagsmyser med familjen Röstén-Olofsson. Blir bara jag och Alicen då grabbsen är hos sin pappa och älskling ska tillbringa natten på jobb.  



ÄLSKA!


Kommentarer
Så här sa: Carro

Kommer bli en toppendag :) Längtar tills ni kommer. ILY!

2010-10-01 @ 11:43:00
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0