Kläder

Garderobsrensning AB här idag. Min garderob är knökfull och ändå har jag inga kläder :/ Dessutom slängde jag en hel sopsäck.. var fick de kläderna plats innan?!  Älsklingen fick simma med Alice idag, själv skulle jag till världens bästa Ulrica och fixa till håret. Ingen synbar förändring precis, det var mest utväxten på slingorna som skulle rättas till. Men det var en najs ego-stund iaf :) Alice och simmet funkar sådär just nu och det hade inte gått mycket bättre idag. Alice ska köra sitt eget race och vill inte alls vara med på det Jessica säger. Skittråkigt! Hon har en vilja av stål också så varenda konflikt man tar med henne blir både högludd, intensiv och utdragen :/ Suck, jag hoppas innerligt att detta är värsta trotset vi går igenom nu, annars vet i katten...

Nya fina vinterkläder blev det till grabbsen idag iaf. Jag var i stan och letade jacka till Lucas, men det är slut överallt! Finns inga i hans storlek i någon av sportaffärerna. Jag vill gärna ha Didrikson (grabbarna har haft flera och de är så bra!) eller möjligtvis 8848. 8848 hade inga modeller som Lucas gillade så det blev till att nätshoppa rakt över. Skidsetet till Lilliz och en parka till Lucas som ju har lite koll på vad han vill ha. Så där ja nu är man genast ett par tusen fattigare men förhoppningsvis ska barnen vara varma hela vintern. Hmm..även Lucas helst. (Som fick slänga upp 500 spänn själv till nya jackan)

Ikväll ska jag till mellansis. Jisses vad gött att bara få sitta ner och andas ett tag.


Kommentarer
Så här sa: Carro

Garderobsrensning är så tråk, men nödvändigt! Fast jag är inte bra på det, slänger nästan inget.



Synd att simmet inte funkar bra, men det är nog som vi sagt att en halvtimme är för kort tid nu när de är stora. Vi får bada mer själva! Fredag? ILY!

2010-10-27 @ 14:39:56
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0