Lång dag!

Åh fy tusan vad jag är trött.. Så varför sitter jag här?! Måste varva ner antar jag. Har jobbat 8-20 idag och det är lång tid. Även om de tre sista timmarna var barnfria så känns det i huvudet efter en så lång dag. Men jag är himla glad över alla goa kolleger jag har, trivs just nu som fisken i vattnet på jobb. Att vår barngrupp dessutom är helt ljuvlig är pricen över i :)

Mattias och Alice kom ut en sväng till mitt jobb idag. Alice skulle fotograferas på vintergatan och ja jag trodde nog inte M skulle fixa frisyr och klädsel felfritt så det var lika bra att han kom ut med henne till mig lite ;)

Ikväll när jag kom hem kändes det mesta stressigt och körigt. Snodde åt mig lite Alice-tid och lite Lilliz-tid iaf. Hinner ju inte träffa dem imorgon heller. Jag jobbar till 9.30 imorgon (knappt lönt jag vet men det behövs folk på morgonen) och sen drar vi till Ullared för lite shopping och övernattning. Ska bli sååå najs! Men helt ärligt.... så saknar jag redan mina små. Jag är hopplöst usel på att vara utan dem. Ja jag är verkligen sämst på det.



Kommentarer
Så här sa: Carro

Hoppas ni får kul i Ullared :) Tror tiden kommer gå fort så du är snart hemma hos barnen igen. ILY!

2010-10-28 @ 10:04:37
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0