♥ Livet

När jag låg på sjukhuset och mådde som sämst så bestämde jag mig för att så fort jag blir frisk ska jag börja leva. Leva på riktigt. Ta vara på det som är viktigt.  Jag tycker verkligen att jag försöker göra det nu. Det jag älskar mest i hela världen är att vara tillsammans med dem jag älskar. Jag tycker väldigt mycket om att spendera tid tillsammans med människor som verkligen betyder något för mig. Idag blev det en tur till tivoliparken med finaste Alicen och med C, E och E. Underbart. Jag blir glad och varm i hela kroppen när jag knuffar fart på gungan högt högt och Alice kiknar av skratt. Då lever jag. Tänk vad lite som kan göra mycket - när man bara ser.




Alice och Esther ♥


Kommentarer
Så här sa: Sandra

Du inspirerar verkligen mig till att ta tillvara på det jag har och att göra varje dag till det bästa man kan.

Jag blir så glad av att titta in här :) Tack!



Hoppas du får en fortsatt bra vecka!



Kramar

2010-10-05 @ 20:29:30
URL: http://loppanbus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0