Lucas rum

Massor av lådor med leksaker och dylikt har äntligen fått flytta upp på vinden, så nu kan vi ta oss fram på golvet i allrummet iaf. Najs! Alla Lucas saker är numera på hans rum (tack kära mammi för hjälpen med garderoberna) och det lilla Linus skulle behålla från sitt har tillfälligt fått flytta med honom in Lucas gamla rum. Ja jisses vad Linus har rensat. Alla leksaker är så gott som bortstädade. Känns lite konstigt att även han är så pass stor nu så att inte en enda bil eller kaplastav ska följa med in i det nya rummet. Min lilla Lilliz ♥ Det är skönt när man känner att man faktiskt kommer någonstans i allt grejandet.  Ikväll har M målat klart i stugan och imorgon ska han lägga golv och spika lister. Sen är det bara elen kvar innan det är dax för Max att flytta in.

Om Lucas rum är klart vet jag inte riktigt. Han får bo in sig lite så får vi se. Jag vet att han vill ha en ram med plats för flera foto på väggen och det ska vi väl kunna hitta. Tror det är den där collageramen från Ikea (som ser ut som typ en filmrulle) han menar, så om någon ska dit så vill jag gärna skicka bud :) Annars får jag leta i Ullared nästa vecka.

Och så var det lite utlovade bilder från storebrors rum: 

 

 
Ganska litet rum, men fullt tillräckligt när barnen inte längre leker på golvet


Lucas älskar Simpsons och är helnöjd med sin Bart :) (Ja och sitt namn som är målat på plats)


Den randiga tapeten och påslakanet har han själv valt. Expedit-hyllan från Ikea är suverän tycker jag! Tv-spel, dvd-filmer och allt annat får en självklar plats.


Finast av allt ♥


Kommentarer
Så här sa: Carro

Blev ju supernajs :) Räcker ju gott och väl det där rummet. Hoppas att han kommer trivas, men det tror jag nog. Hoppas du mår bra ikväll. ILY!

2010-10-20 @ 23:10:20
Så här sa: Sandra

Vad FINT det blev. Kul att det börjar bli klart.

Superfina kläder till grabbarna också. Nu är vi redo för vinter :)

Kramar

2010-10-21 @ 21:39:08
URL: http://loppanbus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0