Lunch hos mammi

Ny vecka, nya möjligheter. Men i ärlighetens namn var det tungt att stiga ur sängen imorse. Jag vet inte varför, antar att det beror på att sömnen inte ville infinna sig så snabbt igårkväll. Nåja det var en kort och bra dag på jobb för min del. Slutade redan klockan 11 idag och jag är så himla glad för det. Massa Alice-tid även idag ju :)  Idag körde jag och Toss till mammi och hälsade på. Hade ju inte sett deras nya kök. Jättefint! Där bjöds det på lunch och kaffe också minsann och sen tog jag, mamma och Alice en tur till Rusta, Jysk och Biltema. Blev bl.a. takfärg och en lampskärm till Lucas nya rum. Ikväll ska målningen påbörjas därinne och förhoppningsvis kan han flytta in redan imorgonkväll. Perfekt! Så älskling ska alltså måla ikväll och jag ska skruva ihop hans nya bokhylla. Ja mellan varven är det körningar till diverse träningar också såklart. Massa göre hela tiden ;)


Kommentarer
Så här sa: Carro

Spännande med rummen :) Hoppas det blir finfint! ILY

2010-10-19 @ 10:26:38

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0