Morning lördag!

Lördagmorgon och mys med Alice. M sover efter nattens jobb. Känns som att det är precis så här de allra flesta helger ser ut för oss. Jag och Alice varannan helg, jag och alla barnen varannan helg. Kan inte hjälpa det, men jag tycker det är förjäkla drygt med alla M´s helgpass. Fast å andra sidan är det kanske inte bara jobbet som gör att det ser ut såhär. Ja jag vet inte, men på något sätt har det blivit så att jag är väldigt ensam med barnen.

Idag har Alicen och jag iaf vällingmyst lääänge i sängen, sen kikade vi lite på Playhouse innan det var dax för frukost. Alice testade också att pärla med de nya pärlorna. Liten pysselmaja har vi fått minsann ;) Nu ska första maskinen med tvätt hängas upp och sen ska vi krypa ner i ett bad tillsammans. Vad som händer sen har jag ingen aning om, men något ska vi nog kunna hitta på.



Kommentarer
Så här sa: Carro

Mys med lördagsmornar, men tradigt att ni är själva. Hoppas ni får en underbar dag tillsammans iaf. ILY!

2010-10-02 @ 14:05:37
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0