Myslördag

Blev lördagsmys med Liten stjärna och med båda grabbarna minsann. Lucas ringde och ville också komma hem så självklart hämtade jag honom. Efter en stund kom Lilliz också, han hade varit på innebandy i Åstorp tillsammans med sin pappa. Först tänkte jag köra dit men dels så var M tvungen att ha bilen till jobb och dels så hade jag fått ta med Alice. Lång bilresa + två matcher i en idrottshall kändes inte som det ultimata nöjet för henne precis. Så när A sa att han skulle dit så hoppade jag över. Det blev vinst för grabbarna idag iaf och det var en glad Linus som kom hem.  Taco´s, chokladpudding och julmust blev sedan lördagsmenyn :) Gott! Men det känns som om ett pass på friskis imorgon är på sin plats efter det här :) Det har verkligen varit en riktigt skön och mysig lördagskväll i lugnt tempo. Nu har alla kidsen somnat och det är så tyst här.  Alice somnade på mig i soffan ikväll igen, börjar visst bli en lördagsvana det där men mysigt är det. Antar att jag också borde krypa ner, det är bara så förbannat skönt att ha några minuter för sig själv ibland...


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0