På väg hem från Gekås!

Trött i huvud och trötta fötter, men wow vilken najsig tur vi haft till Ullared. Fast att vi varit överens om att där faktiskt inte finns mycket vi vill ha så är bilen just nu überfull :) Mitt bästa fynd är nog ett påslakanset till Linus. Åhhh han kommer bli så glad när rummet är klart och han får se det. Lite julklappar till Alice och faktiskt en födelsedagspresent till henne blev det också, ett stort Kitty-hus i Duplo. Kläder till barnen hittar jag aldrig i Ullared men faktiskt en jeansklänning till mig själv som jag ska är perfekt att ha på jobb. Kvällen igår var toppenkul, med god mat, gott vin och härliga tjejer (som dessutom fått shoppa!) kan det inte bli något annat :) Idag har vi fyndat lite till och hela shoppingturen avslutades med en underbar thai-buffé. Nu ser jag fram emot att få komma hem till min familj. Ikväll blir det fredagsmys för hela slanten och imorgon ska det fortsättas där hemma. Lilliz rum som står på tur nu när Max har flyttat ut i stugan. Trevlig helg :)

Kommentarer
Så här sa: Marie

Tack själv har ju varit super duper kul! Tack även för du har bokat till våren! Man längtar redan! Ha en fin helg kram sis! =)

2010-10-29 @ 20:18:43

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0