Så var det söndag igen!

Igår hade vi en trevlig kväll med mellansis och Jocke. Mat, dryck och så lite singstar på det ;) Najs! idag blir det lite vanligt söndagsgöra. Veckohandlingen ska checkas av, jag fixar inte ett liv utan veckomatsedel och fyllt kylskåp inför kommande vecka. Imorgon är det måndag igen, jisses vad helgerna går fort nu sen man började jobba. Fast idag ska jag inte köra på och göra klart allt inför veckan. Jag borde egentligen, för jag tycker verkligen det är skönt att ha städning och tvätt avklarat men idag vill jag hinna med lite annat också. Jag och Alicen ska åka till Caroline, Ebba och Esther. Mattias ska jobba inatt igen och Jon är på hockey så det blir en riktig tjejeftermiddag :) Ikväll kommer mina grabbs äntligen hem. Tycker det är så skönt när de anländer på söndagskvällen och man vet att Lucas kommer vara hemma en hel vecka ♥ 


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0