Sju år ♥

Tiden rusar och man har väl inget annat val än att följa med just nu. Igår slutade jag iaf tidigt och efter jobbet stack jag och Alicen direkt in till stan för att klippa henne. Denna gången tog vi en rejäl bit, så fin blev hon :) Vi var även inom Bosses Färg och köpte Alicens råååsa väggfärg. Anatar att det bara är till att vänja sig. Igår skulle elen fixas till i stugan, men det blev inte så, imorgon är det nya budet. Håll tummarna! Idag började jag inte jobba förrän halv tio, ett bad och lite mys hann jag och Toss med innan det var dagisdax. Farmor hämtade henne idag så det blev en lagom lång dag trots att jag jobabde till fyra. Mamma och Bojje var snälla och hämtade Lilliz som slutade extra tidigt idag. Ikväll ska jag försöka hitta ork och motivation till gymet tänkte jag. Fast å andra sidan hade soffhäng inte varit helt fel. Det är nämligen sju år sedan jag träffade mitt livs kärlek, min älskade, den bästa jag vet och livet tog en helt ny vändning. Kärlek ♥ (Självklart ska vi fira, med ett besök på Hälsa och helhet och middag, men just idag är ingen bra dag för det så det blir lite längre fram)




Nyklippt Toss som inte vill vara med på bild :)


Kommentarer
Så här sa: Carro

Åh fina fina fina Alicen!!



Grattis till er! Shit va tiden går fort...lite hemskt faktiskt. Hoppas ni kommer iväg till Hälsa & Helhet på en dag det passar bättre :)



Ska bli spännande att se Alice rum, kommer bli rosa och fint. ILY!

2010-10-27 @ 14:47:53
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Marie

Grattis till er båda! Ja tiden springer o vi har inget val än att hänga mä! Kram sis =)

2010-10-27 @ 15:26:03

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0