Slut på helgen

Ja helgen är slut. Igen. Söndag och ensamtid i soffan. Vi har haft en fin dag. Grejade lite här hemma i förmiddags och sen gick vi ut i det härliga vädret. Ja jisses vilket underbart väder. Solen skiner det är sommare, hojtade Alice och ville ha foppatofflor på fötterna. Nja, inte riktigt kanske :) Men det blev en riktigt härlig runda nere vid sjön. Kan bara konstatera att vi verkligen bor fint, med underbar natur i omgivningen. I eftermiddag cyklade jag och Alicen till Ulrika och Alize för lite lek och bus. Märta och Anette var också där och tjejerna fick leka en stund. Ikväll kom mina snälla föräldrar med en hel hög Ikea-grejer. Jag skulle egentligen kört till Ikea på fredag men så var mammi och pappi där idag och köpte hem allt vi behöver. Det blev bl.a. två datorbord (till Linus och Max) och en hylla till Lucas. Nu är snart rummen färdigställda i huvudet :) Mycket svart och vitt blir det. Japp det blev vita Malm-sängar till grabbarna, jag tycker de är finast och med tanke på att de andra möblerna kommer gå i svart så blir det snyggast så tror jag.

Ikväll har jag också myst Lucas lite extra. Det är underbart när han kommer hem efter en vecka hos sin pappa. Vi har spelat spel och tjatat en massa. Ikväll kunde han inte somna och han bad mig göra som när han var liten, ligga ner bredvid honom och berätta en hitte-på saga. Vem kan neka en tonåringen en sådan sak? :) Blev en lång saga om lilla katten Milton :) Älskade barnen mina ♥ Jag känner mig hel när alla är här. Lovely!

Nu ska jag krypa ner hos Alicen som snott sin pappas säng eftersom han jobbar inatt. Nighty.








Kommentarer
Så här sa: Carro

Fina härliga bilder! ILY!

2010-10-18 @ 14:03:31
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0