Söndag, torsdag och så söndag igen. Ja ...

Söndag, torsdag och så söndag igen. Ja det känns så, som att man alltid står inför antingen en ny vecka eller en ny helg. Dagarna rusar och jag hinner inte riktigt med, det gillas inte helt faktiskt. Idag har jag iaf förberett inför kommande vecka, storhandling och matlista är avklarat. Alice och Linus hjälpte mig med jätteinköpet. Jag avskyr att veckohandla, det brukar maken sköta så bra så :) Men idag fick han jobba vidare i stugan på tomten och jag fick göra stormarknaden. Imorgon hoppas vi på att han får ordning på de sista gipsbitarna och att han hinner spackla en första gång. Lääängtar till vi ser ett slut på det här projektet. Natti!


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0