Sovmorgon och mer trött

Idag skulle vi gå upp tidigt och få lite gjort. Det gjorde vi nästan också, åtminstone Alice och Mattias. De smög ut ur sovrummet vid åtta och gav mig sen en lång sovmorgon. Tio vaknade jag. Skönt att få sova ut, men ändå känner jag mig fortfarande grymt trött. Fattar inte varför jag är så himla trött nuförtiden, men det är väl inte så ovanligt på hösten antar jag? Har fixat de allra sista grejerna till stugan idag iallafall. Vi var ute på Eko:- och köpte grejer till elen. Så nu ska det snart bli både ljust och varmt därinne :) En snabbrunda till stan hann vi också med där vi köpte lampor som Max ska ha i stugan. Nu sover älskling, han ska jobba inatt. Sååå tråååkigt!! Här hemma blir det mys med Alice och Linus. Lucas ska visst vara med sin tjej och det är klart att det lockar mer än att hänga med mamma en lördag. Stora killen.

Nu ska vi en snabbvända till affären för att handla lördagsgott. Trist att laga mat till bara oss, men något måste vi ju ha.

Hoppas iaf på att hitta julmust i affären idag :) Mmm me love!




Kommentarer
Så här sa: Carro

Skönt med sovmorgon när man är ap-trött! Är nog höstens förtjänst att man är så trött tror jag. Hösten är ju inte alls så fin som man vill att den ska vara :(



Men åh julmust va gott! Inte köpt någon än, men får bli snart tror jag. Det är julstämning på HÖG nivå ;) ILY!

2010-10-27 @ 14:43:39
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0