Stööök!

Halsen river och det värker i kroppen. Är hemma från jobb och skulle/borde vila ordentligt. Men fy vad vi har mycket att stå i. Har egentligen inte alls tid att sitta här. Lucas rum är till stor del klart, lite småfix kvar men han kan iaf sova på sitt nya rum nu. Han blev helnöjd med sitt tapetval och jag tycker också det är helt ok. Just nu håller jag på att måla hans namn på väggen, men pausar i väntan på maken som ska komma hem med en ny pensel som funkar bättre än den jag köpt :) Sen ska han ha upp en sänglampa, något mer på väggarna (vet inte vad bara?) och ny gardin. Linus har tillfälligt fått flytta in i Lucas gamla rum och inväntar nu att stugan ska bli klart så han sen kan få sitt nya rum han också. Linus grejer står nu mest i allrummet och här är en jäkla röra överallt känns det som. Jag vet att det kommer bli bra, men det är jobbigt att bo i skiten sålänge.

Hoppas på att kunne leverera lite bilder under kvällen på Lucas rum då da!


Kommentarer
Så här sa: Carro

KRYA PÅ DIG!! Ska bli spännande med lite bilder :) ILY!

2010-10-20 @ 13:38:50
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Marie

Stök o bök är jobbigt, speciellt om man är sjuk! Men man får tänka så fint o bra allt blir när det är klart! krya på dig kram kram =)

2010-10-20 @ 18:08:38

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0