Test!

Nu måste jag ju bara testa det här. Att blogga från iPhonen utan att mms:a inlägget. Verkar funka fint ju :) Då kanske man kan bli en ännu flitigare bloggare nu då! Nu har vi nyss kommit hem från en underbar tur till skogen. Vi tog en runda till Kjugekull idag. Är det fredag så är det :) Då njuter jag Alice-tid och vi Hittar-På. Idag hade vi tur att få ha älskling hemma också och han var också med i skogen. Nu grejar han i stugan, Alice tittar på playhouse och jag ska packa badkläder. Vi kör en favorit i repris och drar till badhuset den här fredagkvällen också. Trevlig helg!

Kommentarer
Så här sa: Marie

Tycker du är en flitig bloggare! Mys på det är ju fredag! Trevlig helg sis P&K

2010-10-15 @ 16:52:31

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0