TRÖTT

Det här är inte roligt nånstans. Ja nu gnäller jag. Som fan. Men nu är jag trött så det står mig upp i halsen. Trött på att ha mensvärk likt helvetet varje månad. Trött på att M varenda lediga stund är i stugan och grejar. Trött på allt som måste skötas här inne oavsett om vi är två eller om jag måste göra det ensam. Idag är här äckligt skitigt. Jag måste städa, men har absolut varken ork eller lust. Igår hann jag inte. Tvätten, storhandlingen och matlagningen lade beslag på hela min dag känns det som. 2,5 timme tog handlingen. Testa själva att veckohandla till en storfamilj så ska ni få se. Ta med en halvtrött 2,5 åring också så kanske det blir ännu lite muntrare. Får man dessutom avstämning på självscanningen och har handlat för 1600:- så tar det tid. Fyra plastpåsar och två paperskassar fick packas upp och packas ner igen. Så nej, jag hann inte så mycket mer igår. Men idag måste jag. Jag VILL gå ut, njuta sol med Alicen och jag hoppas jag hinner en runda innan jag stupar i soffan ikväll.

Fast egentligen, egentligen på riktigt, så vill jag bara krypa ner i sängen och dra täcket över mig. Fy f-n jag HATAR att ha ont!


Kommentarer
Så här sa: Carro

Tänker på dig fina. Vet att du har mycket. Jag tycker att jag har mycket. Shit, jag borde inte ens få klaga. Jag har oxå ont, riktigt j*vla apont! Storhandlade oxå igår och fick avstämning, pisstråkigt, då hade jag "bara" tre kassar. Och dessutom hade jag förmånen att gå på Maxi själv, herrejisses, det har aldrig hänt. Men nej, jag borde inte klaga. Fast att jag är skitsur som sitter med böckerna när jag helst av allt hade velat vara ute med Leon.



Kan vi konstatera en skitdag, ja. Men vi får göra det bästa av den. Jag önskar att du och Alicen får en härlig stund ute. Jag önskar att det snart blir kväll så att du kan krypa upp i soffan med pyjamas. Och så önskar jag att morgondagen blir underbar! KRAMAR!!! ILY

2010-10-11 @ 14:37:31
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0