Badat och pyttedansat

Andas, hämtar energi. Bad och pyttedans är avklarat och det är verkligen hur mysigt som helst. Fast Alice totalvägrade det mesta på simmet idag, hon skulle bara köra sitt eget race. Trött som tusan har hon såklart också varit, inte undra på det med tanke på hur nätterna ser ut. Nåja dansen gick iaf hur bra som helst. Jag hade faktiskt tänkt skippa det eftersom Alice var så himla trött, men hon envisades och det gick bra. Linus kom också till Barbacka och mötte upp. Vi fikade tillsammans och sen roade han sig på egen hand när vi pyttedansade. Barbacka är bra, där finns lite för alla. Nu ska jag påbörja dagens middag (tacopaj), sen ska tvätten tas om hand och efter det blir det nog inte mycket mer gjort på Engelska vägen. Lugn, ro och lite torsdagsmys är det enda jag orkar med ikväll känner jag. Jo förresten jag ska ju inreda också, grabbarnas nya rum ska planeras. Men bara i huvudet ännu sålänge :)

(B.T.W... Valet föll på den vita sängen, men mer om det en annan gång)


 
KÄRLEKAR ER av hela mitt hjärta!!


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0